Thursday, May 26, 2011

ouh FLURRY!

act..igt an nak tulis entri yang len..tapi nampaknya entri len yang terhasil..takpe la..entri tue postpone ntuk soknya..haha~ pagi pagi buta ni rasa nak tulis entri ntuk sumone plak..sapekah? jeng..jeng..jeng..

SAYA SUKA AWAK! haha~ nak jer bgtao cmtu kat awak tao..tapi kang ta pasal pasal awak masuk ospital ngan statement ni..hik~ saya suka awak sebab sikap awak tue..cool jer..tabah..punya semangat yang tinggi..slalu jer nak berjaya..seyesly saya sangat kagum ngan awak..awak sangat kuat even da macam macam dugaan yang awak harus tempuhi..walaupun bawu bape bulan jer kte knal..saya da bley tao awak ni cana tao..haha~

disebabkan pengalaman awak..awak da banyak bagi nasihat kat saya waktu saya down dulu..thanx sangat even ta banyak mana pun..saya tetap hargainya dan saya akan ingat sampai bila bila..sampai skang saya masih ingat kata kata awak..awak slalu jer wat orang len hepi..hepi jer rasa bila ada awak even waktu tue saya sangat la sedey..FLURRY? haha~ ada sebab tao nape saya panggil awak ngan nama camtu..tapi biar la rahsia..hanya saya yang tao..

ntuk awak..thanx okay atas suma nasihat tue..i really appreciate it..sangat bermakna..saya sangat untung sebab punya kawan macam awak..even kte ta penah jumpa..knal pun thru fb jer..kte frens sampai bila bila okay..

p/s: jangan sala paham okay..suka ta bermakna kte sayang owang tue an..saya suka awak sebab peribadi awak tue..ati awak sangat baik..semoga tuhan akan sentiasa beri kebahgiaan pada awak sebab awak da slalu wat owang len hepi..

No comments:

Post a Comment