Saturday, May 28, 2011

HATI! plish b nice to me okay..

sebenarnya nak tulis entri len..tapi cam biasa la..mesti akan tercipta entri yang lain..hati tetiba jer jadi sedey..sayu..nak nangis..macam macam rasa la..klau sedap rasanya okay gak..nex time leh wat lagi..haha~ nape la an aku stil camni..aku da kuat tapi kadang kadang aku tersungkur gak..aku da ta nak pk..tapi kadang kadang terpk jugak..hurm..kesakitan yang teramat sangat..

plish b nice to me la HATI..i already tired okay..dia da wat cmtu kat ko an..ta an ko stil nak ingat an dia..mungkin aku leh lupa klau aku baru knal dia smalam..tapi ni da bertahun tahun..bawu 3 bulan dia ilang dari idup aku..so cana? 3 bulan ngan bertahun tahun..mana lagi lama? hurm..dia da pun bahgia..tapi aku stil camni an..bodo la ko pika..

walaupun sumanya aku da buang tapi ingatan aku terhadap dia masih ada..segala kenangan aku stil ingat..apa dia suka..apa dia ta suka..suara dia..muka dia..gelak dia..nama dia [op coz la ingat an]..nama mak dia..nama ayah dia..nama abang dia..nama kucing dia..besday..number plat keta lama baru dia pun aku ingat..number ic dia pun aku ingat..team mana yang dia suka..warna dia suka..everything la..ta tersenarai da..nape ko perlu lagi ingat suma tue sedangkan dia da langsung ta ingat ko..ntah ntah dia kat sana ngah gelak an ko sebab ko ni bodo sangat dk tingat kat dia..yaya..memang pun..i already know bout dat..

one day aku akan lupa gak suma tue..juz take time..dan bila masa tue tiba..klau ada owang sebut nama dia pun..aku da lupa dia tue sape..aku ta kisa even dia da lupa everythin bout aku pun..sebab memang patut pun dia lupa coz banyak lagi yang dia perlu ingat pasal gurl baru dia tue..pape pun..aku dan dia da bawak haluan masing masing..pika! redha plish..okay! disebab an aku da redha..so nak tto da..tired!

p/s: bila tto..ta ingat ape da..tue yang besh..hee~

No comments:

Post a Comment