Sunday, June 5, 2011

rindu?

da dua tiga ari ni asyik tido sowang jer..klau leh tido takpe gak..da big prob here is i can't sleep..langsung ta dapat nak tido..klau leh tido pun..lam pukul lima enam pagi cmtue..stress! nape ntah..aish..ta tao la..serabut rasanya..bila ta leh tido..macam macam la yang ada lam pala otak yang satu ni..dan yang paling aku rasa nyampah skali bila aku tingat kat dia..aku ta rindu an dia..cuma kadang kadang tingat..cana la dia skang..sihat ker..ta sihat ker..aku cuma risau an dia..yang paling penting aku slalu terpk an pasal kaki dia tue..aku risau sebab kaki dia da penah sakit dulu..tue ta kira bape banyak yang jatuh lak waktu men bola la..futsal la..

kawan dia cakap..dia banyak sangat smoke..tue pun aku risau gak..aku ta nak dia sakit..even aku tao skang ni dh da owang jaga dia..tapi ati aku ni..bodo sangat..nak gak pk pasal dia..yaya..seyesly..aku rindu nak dengar suara dia..nak dengar dia gelak..nak tengok senyuman dia..nak tengok lesung pipit yang menghiasi pipi dia..aku rindu nak dengar dia nyanyi ntuk aku..nape aku perlu rindu suma tue..nape? dia bukan ntuk aku lagi..aku accept suma tue..aku da redha..

aku da sepenuh ati menghasut diri sendiri supaya benci an dia..tapi ntah la..aku tao..apa yang aku wat ni sala..rindu an bf owang len..sori sangat sangat okay..ta berniat pun..takpe..aku ta penah lagi pun mengimpi an yang dia akan jadi milik aku..cuma kadang kadang jer rindu tue singgah kat ati ni..tapi pastu berlalu pegi jugak..aku da ta pk an lagi pasal suma ni..aku juz biar an tuhan yang tetap an perjalanan idup aku..dia tao apa yang terbaik ntuk aku..

aku da redha n da trima hakikat yang dirinya..wajahnya..suaranya..gelaknya..senyumannya adalah milik owang len dan bukan milik aku lagi..aku da lepas an suma tue..even aku tao dalam ati dia..da takde lagi cinta ntuk aku..cinta tue da mati..even takde lagi rindu ntuk aku..even da takde lagi nama aku lam ati dia..even da ilang suma kenangan lam ati dia..aku tetap merindui dia dan sentiasa mendoa an dia dari jaoh..semoga Allah sentiasa melindungi dia..sentiasa sihat an dia..sentiasa bahgia an dia..suma ni tulus dari ati aku yang paling dalam..sebab kat situ la akan tersimpan nama dia sampai bila bila..aku ta penah skalipun mengharap ntuk dia kembali..ta penah..sebab aku memang tanak suma tue berlaku..

aku hanya mampu berdoa..supaya masa berlalu dengan pantas dan menghapus an segala memori aku yang dh tercipta ngan dia dulu..aku hanya perlu delete sume tue..tapi ntuk delete suma tue..aku perlu an masa yang sangat lama..buat masa skang..aku juz folo da flow..lagipun stil ada banyak benda yang nak aku pk an..pasal nak sambung degree ni..bila da dapat sambung nanti..mungkin aku da ta ingat benda benda ni suma..cepat la bulan sembilan! :)

p/s: klau la otak ni cam hard disk..leh g format..an snang..

No comments:

Post a Comment