Wednesday, February 2, 2011

::hangout lorh::

petang tadi sempat lagi hangout ngan my bestie dari zaman skola menengah lagi..cik IZYAN dan juga cik SYAKIRAH..kitorang tak pegi mana sangat pun..dekat-dekat area alor setar ni gak ha..korang nak tau kt ner? ada la..situ jer..xjauh pun..hahaha..

sonok la gak g berpoya-poya tadi..hahaha..terlupa la jap masalah yang berlaku atas diri ni..sampai-sampai jer kitorang trus g first floor..ada sorang budak ni ha..sibuk sangat la nak membeli inner cotton..budak ni tak pakai tudung pun..baru nak berjinak-jinak ngan dunia muslimah ni..hahaha..(aku tetap akan menyokong niat murni ang tu izyan oi).

sangat la sakan diorang membeli-belah..cik IZYAN dah membeli tujuh inner cotton tu dalam plbagai warna..satu RM5 jer..tak mahal mana pun..affordable lagi la..hahaha..cik SYAKIRAH pun turut membeli dua warna dalam banyak-banyak warna yang ada tu..(bergaya sakan la yer korang lepas ni) AKU? aku tak beli pun..hikhikhik..beli-beli tapi satu jer pun..wat syarat jer..(tingin tengok orang beli)..apa la nak jadi ngan kamo ni cik pika oi..

pastu kitorang pun jalan la lagi ke destinasi yang seterusnya..cik SYAKIRAH berkenan la plak ngan shawl yang ada kat situ..sempat la dia rembat dua helai shawl..dah tu..dia ajak lak kitorang g beli skirt..kan trend skang ni dah semakin fofular pakai skirt..kitorang twun la g ground floor lak nak cari skirt..cari punya cari..ada la gak yang terberkenan..try punya try..cik SYAKIRAH telah merembat lagi dua helai skirt..ish ish ish..sakan nampaknya yer..

dah nak balik tu..sempat lagi la kitorang berpose gaya artis..hahaha..tak artis sangat la sebenarnya pun..gaya trendy zaman skang jer..hahaha..tetiba cik IZYAN ni ha..tingin lak nak makan roti..teman la plak dia g beli roti..kita tak leh biarkan orang mengidam ni..bahaya skit..hahaha..korang nak tau mana kitorang pegi? ni la tempatnya..TADA!!








sini la kitorang g..tak jauh kan..dah kata tadi..dekat jer..


nak tengok pose kitorang yang bajet comey tu? meh-meh cni cepat..scroll k.. :)


ni la cik IZYAN dan juga cik SYAKIRAH

bun kesukaan gue lorh..nyummy! tapi tadi tak beli..sebab rasa cam takder mood nak makan..

OMG! gue di situ..ngan cik IZYAN..haha..

cik SYAKIRAH pose ala trendy ngan gue lagi..saya memang sorang yang sangat gila kamera..ada aku kisah?


p/s: thanx kawan-kawan..sebab korang aku dapat lupakan jap segala kedukaan aku..sayang korang lebey lah! leh camtu?hahaha

No comments:

Post a Comment